TE KOOP in Barcelona: Snelle probleemvrije computer met 2 harddisks (40+120 GB), Windows XP Home editie SP2 Nederlandstalig, volledig legale versie.
Vraagprijs: EUR 250 (PC + toetsenbord + draadloze optische muis)
In principe dus zónder monitor, maar eventueel valt er ook te praten over de monitor (17 inch flatscreen, Samsung 710v, 2 jaar oud).
Waarom doe ik hem weg: Wel, mijn werkgever (HP) deed mij een aanbod dat ik niet kon weigeren, ik kon een nieuwe PC tegen personeelstarief kopen. En nu ga ik dus afscheid nemen van mijn perfect lopende, en altijd met liefde en veel zorg onderhouden “oude” systeem…
In 2002 gekocht, in 2003 een nieuw moederbord erin gezet, en in 2004 een tweede harddisk van 120 GB erbij geplaatst. En zoals gezegd: perfect onderhouden en optimaal geconfigureerd. Loopt als een trein. Hieronder vind je de specificaties. Bel of mail mij als je geïnteresseerd bent:
617079890
m_van_rooijenATyahoo.es
Je kunt de computer werkend zien - ik woon in Sant Antoni.
SPECIFICATIES:
CPU: AMD Athlon XP 1700+ (266 MHz FSB)
Motherboard: ABIT NF7 v.1.0 BIOS 2.1
RAM: 512 MB DDR PC2100 (2x256MB Dual Channel 266Mhz)
HD 1: Maxtor 40GB 5400RPM (4D040H2)
HD 2: Western Digital 120GB 7200RPM (WD1200JB)
CD writer: AOPEN CD-RW CRW2440
CD rom player: LG CD-ROM CRD-8522B
Floppy: standard 3,5 inch floppydrive
Video: NVIDIA GeForce2 MX 400 64MB
Soundcard: Creative Soundblaster Live 5.1
Connection: 4x USB (2.0) + Firewire 1394 PCI card, LAN Ethernet
Accessories: Logitech wireless optical mouse, standard US keyboard.
Besturingssysteem:
Windows XP Home Edition NL - geupdate naar Service Pack 2. Het is een legale geregistreerde versie, inclusief originele CD om evt. opnieuw te installeren!
Geïnstalleerde software:
Office XP, Photoshop, CorelDraw, Dreamweaver, antivirus, firewall, anti-spyware, software om muziek en films te downloaden, NERO CD brandsoftware, Firefox, en nog veel meer. Alles werkt perfect, spyware en virusvrij, is klaar voor gebruik. Maar natuurlijk kun je ook “from scratch” de HD formatteren en alles opnieuw installeren naar je eigen wensen.