Appartement gezocht per 1jan

• herwin

Wij zijn per 1jan op zoek naar een gemeubileerd appartement. Zoeken iets met twee slaapkamers (waar mijn dochter van 3maanden kan slapen en dus klein kan zijn). Grootte min 70m2 en het liefst in de wijk Sarria (omdat dit redelijk dicht bij mijn werk is), maar dit is niet een vereiste.

Natuurlijk kijken we dagelijks op loquo of idealista, maar als het onderhands kan is het wel zo prettig.

Wie kan ons hierbij helpen.

Herwin +31 624239203

• astrid

Hallo,

Mail me even op astrid_boutkan@yahoo.com. Dan stuur ik je een e-mail terug met wat informatie. Ons appartement komt vrij per 2 januari en heeft een slaapkamer, een woonkamer en nog een extra kamer. Verder heeft het een heel groot terras en nog twee balkonnetjes. Zitten jullie op dit moment in Spanje of nog in Nederland (vanwege Nederlands telefoon nummer)?

Groeten,

Astrid

• griet

Beste Herwin,

Voor welke periode zoek je een appartement en in welke prijsklasse? Ik werk in een korte temrijnverhuur van appartementen en we verhuren deze tot eind maart op langere termijn. Mocht je geïnteresseerd zijn, geef je maar een seintje.

groet,

griet

• herwin

Beste griet,

we zoeken iets vanaf 1dec met 2slaapkamers (lieft in Sarria) gemeubileerd. Prijs max 1200eu.

Gr Herwin

+31206177470

• R.Reyes

@Astrid

In welke wijk ligt deze piso? en wat is de prijs?

Voor hoelang wil je het verhuren?

Bedankt en groetjes!

• griet

dag Herwin,

bedoel je nu 1 januari of 1 december?

griet

• herwin

Hi Griet,

1jan….

• astrid

Ik heb inmiddels al iemand gevonden die het wil huren. Dus helaas het gaat over!

• griet

dag Herwin,

Het duurde even voor ik de juiste informatie had over het appartement. Het appartement is gelegen in Calle Petons (El Born). De maandelijkse huurprijs is 1100€ en voorlopig vrij tot einde maart (misschien 1 of 2 maand langer, maar dat weet ik pas einde januari). Het appartement heeft 2 slaapkamers. Ik kan je foto's zenden als je me je emailadres kan zenden. Er komt nog een ander vrij (850€), maar dat heeft slechts 1 slaapkamer. Beide appartementen zijn beschikbaar vanaf 3 januari (de eerste 3 dagen is hoogseizoenprijs). Uiteraard worden de 3 dagen eraf gehouden. Als je meer info wilt, laat je maar weten.

groet,

griet