werken in Barcelona e.o

• Peter Paul

Beste,

Ik ben een zeer ervaren callcenter manager in Nederland met enig multilanguale ervaring.

Op dit moment ben ik op zoek naar een tijdelijke of eventueel vaste klus in Barcelona of directe omgeving..

Tips?

Dank

• FR Barcelona

www.infojobs.net en www.loquo.es zoeken op dutch en holandés. Zat mogelijkheden.

Sellbytel, Citibank en Sitel zijn onder andere befaamde callcenters.. Allen met eigen voor- en nadelen…

• Liesbeth

Ja, er ga ook niet vanuit dat je meteen in dit callcenter als manager aan de slag kan! Hier in Spanje begint je carriere normaal gesproken weer van voor af aan!

• raoul

hey Peter,

ik werk bij sellbytel (contact center provider in barcelona). Als je wil stuur me jou cv. Dan geef ik die aan HR en die laten zeker iets van zich horen

mvg

Raoul

• Peter Paul

Dank allen,

Sitel ken ik goed uit Nederland ( gaat binnenkort Client Logic heten), Citibank ken ik ook daar mijn partner daar een managementfunctie heeft gahad. Zijn er geen inhouse operaties gericht op noord EU??

PP

• Martijn

Peter Paul,

Het stikt hier van de callcenters en shared services centers, met vele projecten gericht op heel Europa, dus ook noord Europa. Als eerder gezegd: zoek vacatures op www.infojobs.net, met bijv. trefwoord dutch/holandes of english, etc.

Verder kun je natuurlijk open sollicitaties versturen naar bedrijven, een overzicht van callcenters vindt je op de site van Mabel:

http://mabelatbcn.web-log.nl/log/2013850

Stuur je CV naar ze op (Engels+Spaans), er zijn mogelijkheden genoeg hier op callcenter gebied. En schrijf je in bij uitzendburos: Randstad & Manpower zijn hier de belangrijkste mbt callcenters.