kamer

• sander

Al een tijdje kijk ik elke dag op loquo en de mensen die ik ken in Barca heb ik al ingeschakeld maar tot nu toe zonder bevredigend resultaat…

Per 1 december heb ik een kamer nodig van max 400 euro en liefst in de buurt bij Plza España, maar eigenlijk is alles welkom zolang het in Barca is!

weet je iets, heb je een tip, mail me en je maakt mij op z`n minst een beetje blij met de moeite ;)

gr. Sander

• griet

dag Sander,

ik werk hier bij een kortetermijnbedrijfje van appartementen, maar in de winter verhuren we ook op langere termijn. We hebben een guesthouse met 5 kamers, 3 badkamers, een gemeenschappelijke keuken en living met tv en een groot, zonnig terras. Het is aan metro parallel, dus nite ver van plaza espanya. Mocht je geïnteresseerd zijn, laat me dan weten hoe lang je zou willen huren. De prijs hangt daarvan af.

groetjes,

griet

• Sander

Het klinkt erg goed wat je aanbiedt. Ik ben op zoek voor mijn vriendin omdat ik wel spaans spreek en zij nog maar matigjes. Ze gaat stage lopen vanaf 1 december t/m half april. Als de kamer goed bevalt dan zal ze de gehele periode daar willen blijven denk ik, bovendien is het ook nog eens zo dat ik zelf ga afstuderen vanaf februari of maart dus eventueel de kamer ook nog eens kan overnemen (als dat van jullie kant uit ook ok is).

Metro paralel is inderdaad prima.

nog wat vraagjes:

-is er internet

-wat voor bed is er, eenpersoons / tweepersoons?

-Heb je misschien foto`s?

-hoeveel m2 is de kamer?

mail me even, das makkelijker.

gr. Sander

• Tom

Hoi Griet,

Ook ik ben geïnteresseerd en aangzien ik a.s. maandag naar Barcelona afreis kunnen we misschien wel een afspraak maken hierover. Stuur me maar een mailtje van hoe en wat dan komen we er misschien wel uit.

Groeten,

Tom Mateman

• griet

mail me op griet@welcomeapartments.com, want ik kan jullie emailadres niet zien, groet, griet