baan gezocht!

• Marije van der Leeuw

In januari ga ik naar Barcelona verhuizen en ik ben dus op zoek naar een baan. Ik heb afgelopen september de hotelschool afgerond. Mijn voorkeur gaat uit naar een baan in de horeca, maar andere voorstellen zijn welkom! Mocht er iemand werk voor mij weten dan hoor ik het graag. Ik spreek nog geen spaans mijn nederlands en engels zijn goed. In het frans kan ik mij verstaanbaar maken.

Groeten marije

• Martijn

Als je in de horeca wilt werken is mijn voorstel: Leer Spaans. Aangezien dat in één maand erg lastig is is mijn tweede voorstel: ga naar www.infojobs.net en zoek op trefwoord “dutch” in de provincie Barcelona. Er zijn op dit moment talloze vacatures voor callcenterbanen.

• yo

Horeca wordt inderdaad erg moeilijk als je geen spaans spreekt

Heb verschillende familieleden in hotels werken. Vergeet niet: in veel horeca gelegenheden (ja ook hotels ) is het 6 of 7 dagen werken!!!!!!

succes

• fleur

Hoi Marije,

Ik wil je ook zeker niet ontmoedigen maar ja je hebt echt spaans nodig om in een hotel te werken, (of eerlijk gezegd waar dan ook).

Ik kwam hier bijna 6 jaar geleden ook naar toe zonder spaans en op de bonnefooi en het was behoorlijk zwaar, maar je leert er wel veel van.

Het zijn lange dagen en zeker in een hotel en de weekenden werk je ook.

Probeer via nl. eerst wat zekerheid tekrijgen, niet?

Nou in ieder geval ontzettend veel succes!