Ik woon in Sitges, een dorpje, 30 min. ten zuiden van Barcelona, waar ik bij een (Nederlandse) makelaardij werk. Ik vond en vind het een leerzame periode, maar ik zoek ander werk met ingang van januari 2007. Ik ben afgestudeerd HBO'er; Cultureel Maatschappelijk Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam.
Daarmee kan ik breed inzetten. Ik zoek in eerste instantie werk in Sitges. Of in Barcelona waar ik mijn hond (Franse Bulldog) mee naar toe mag nemen.
Ik wil graag in een creatief, jong team werkzaam zijn. Collega's “maken of kraken het”. Ik heb veel horeca ervaring (NL, Spanje en Frankrijk), heb vier jaar voor een marketingbedrijf gewerkt (in Haarlem), diverse stages gelopen en mijn afstudeerproject in Barcelona gedaan. (onderzoek naar de subculturen onder jongeren in Bcn - aanbod vanuit de gemeente)
Momenteel een half jaar werkzaam als makelaar, waarin ik de creativiteit en de teamspirit mis.
Ik ben flexibel, positief ingesteld, ik kan goed verkopen en spreek diverse talen, zoals Nederlands, Engels, Frans en Spaans.
Als je een plek hebt of weet, bel of mail me!
Bedankt en wie weet tot ziens.
Magali Heuberger
+34 678 698 438
magali_h3@hotmail.com