2 kaartjes Barca - Chelsea te koop 300 E per kaart

• otto

Ik heb twee kaarten Barca - Chelsea tribune 2e ring te koop. Bel op 666863090.

• Peter

Zo duur? Ik heb 2 kaarten lateral, 1e ring te koop voor maar 225 euro per kaart…

• Rutger

Typisch Nederlands om weer lekker geld te verdienen aan een stel kaarten wat je zelf voor veel minder geld hebt ingekocht.

Hopelijk herinneren ze je en krijg je nooit maar dan ook nooit meer kaaren voor wedstrijd waar je toch blijkbaar niet naartoe gaat. of laat me raden: je had ze gehaald voor een neef en die heeft afgebeld en nu heb je kaarten over?

Zielig figuur!

• Loen

Zielige mannetjes die Otto & Peter, schrale figuren.

• Complotto

Ik wil niet dat iedereen tijdens het stappen het telefoonnummer van Otto gaat uitdelen

• Peter

Dat zal wel niet hoor… Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de heer Otto zijn goed verdiende buit aan het verbrassen is op de Bahama´s, hij schijnt daar samen met Baas_B in een of andere foute string in de rondte te lopen…

Wat een zielig mannetje die Otto, echt een schraal figuur!

• otto

Volgens de laatste berichten is Peter gesignaleerd op de Kaaiman Eilanden, waar hij bijkomt van een voetbalblesure op de golfbaan.

Het is wat.

• Baas B

Ho ho, grote waffel mannetje ? jaloers jongen dat ik die wijfies strik met mn string ? haha, ga jij maar lekker rondhangen in die nichtenbarren, waar je onderhand ook al uitgekotst bent.