Losse kaartjes FC Barcelona

• Patricia

Hallo,

Wij (2 personen) gaan in mei een weekend naar Barcelona en dan willen we ook een wedstrijd bezoeken van FC Barcelona. Weet iemand waar we losse entreekaartje kunnen kopen voor een leuke prijs en wat we het beste kunnen doen?

Alvast bedankt voor de reacties.

• Anton

hai ik zou dan gewoon naar het station toe gaan om daar zwarte kaartjes te kopen werkt altijd.

• FR Barcelona

Naar het station…?

Patricia, je kan het beste bestellen via www.fcbarcelona.com, je kaartjes worden dan besteld en die kan je dan bij bepaalde ophaalpunten uit laten draaien. Voor Nederlandse creditcards weet ik niet precies waar maar met Spaanse credit- of debetcards kan je ze afhalen bij de Servicaixa automaten van LaCaixa, hier kan je ze ook gewoon zelf bestellen en uit laten draaien.

Een paar dagen voor de wedstrijd is er ook de losse verkoop bij het stadion, zwarte kaartjes zou ik niet doen. Je betaalt altijd veelste veel en als je 2 kaartjes nodig hebt is de kans groot dat je door het stadion verspreid zit.

• Mabel

Je kunt ze ook gewoon bij het stadion van de socio´s kopen, stukken goedkoper dan op de manier van FR barcelona, Anton heeft gelijk

• Loen

Tante miep heeft ook weer haar antwoord klaar, sjesus zeg bemoei je toch niet overal zo mee..

• Willem

Wat is dat toch dat arme Mabel nog geen reactie kan plaatsen of ze wordt direct weer neergesabeld? Waarom is er niet wat meer respect voor iemand, die via haar website heel veel mensen van nuttige informatie voorziet?

Laat de mensen toch alsjeblieft in hun waarde svp!

Willem

• Lea

Ja hoor, daar hebben we de zogenaamde “nestor” van deze pagina weer met haar mening. Get a Life muts !

• Anouk

Goed te lezen dat ie LEA hetzelfde IP adres heeft als de NEP-Mabel.

Zeker niets beters te doen.Jammer, woon je in zo'n toffe stad als BCN zit je ielig via het prikbord mensen zwart te maken.

Sneu hoor!

Bert, je kan die persoon toch wel ‘vangen’?

• Magda

Lijkt wel op die reclame van die Friesen toen, die hadden toch ook hetzelfde IP adres gebruikt?

• Loen

Hoe ben jij te “vangen” anouk ? Heb wel zin in een lekker hapje….