Baan gezocht in Barcelona!!

• Naomi

Hola todos,

Februari 2007 vertrek ik naar Spanje (Barcelona) en ben -in principe- op zoek naar een baan als communicatie adviseur (Knowledge/Information Management - Gestión de Conocimientos/Información).

Aangezien ik me realiseer dat het bijna onmogelijk is om meteen een dergelijke baan te vinden in de communicatiebranche, ben ik ook erg gelukkig als ik kan beginnen op een call center. Ik heb nml ook call center-ervaring. Geen sales!

Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Spaans. Meer dan 5 jaar werkervaring (Commerciële dienstverlening).

Als je wat weet, mail mij dan even! Dan stuur ik je mijn CV in het Spaans en/of Engels toe.

Groetjes,

Naomi

• InterlinQ

He Naomi,

Stuur je CV als je wilt naar ons toe (InterlinQ-werving en selectie bureau in Barcelona voor talenten met een internationaal profiel van 0 tot 5 jaar werkervaring). Wie weet dat wij je verder kunnen helpen! We werken veel samen met multinationals en met MKB dat internationale activiteiten heeft. Vacatures zijn over het algemeen in relatie tot finance, sales, marketing, HR.

Mailadres is: info@interlinq.com.es

• Naomi

Hi,

Hartelijk dank! Ik stuur jullie meteen mijn CV toe.

Mvg,

Naomi