Tandtechnisch werk gezocht

• Tom

Over enige tijd vertrek in naar Barcelona om m´n leven een nieuwe draai te geven. Na wat research te hebben gedaan wat betreft het zoeken van een woning is dat niet zo´n probleem maar ik wil graag weten hoe het met het zoeken van een baan is. Nu weet ik wel dat ik in het begin niet veel prioriteiten moet hebben, gewoon alles aanpakken maar op den duur zou ik graag een baan willen hebben in mijn vakgebied, tandtechnicus. Zijn er mensen die weten of ik in dit vakgebied redelijk gemakkelijk een baan kan zoeken?

O ja, wat m´n Spaans aangaande, het zit al op een aardig niveau en het wordt met de dag beter.

B.v.d.

Tom

• VictorGI

Beste Tom,

Ik ben tandarts. Ik heb een praktijk in Castelldefels, dicht bij Barcelona. Ik werk met verschillende tandtechnische laboratoria. Ik heb alleen geen idee of zij opzoek zijn naar een nieuwe arbeids kracht. Waar leg je je op toe? Ik kan eens vragen, maar je natuurlijk niets beloven. Mail me als je wilt.

Oja info voor je waarschijnlijk op te vinden bij:

COLLEGI OFICIAL DE PROTÈTICS DENTALS DE CATALUNYA

Provença 337, 3r.1a - 08037 BARCELONA tel. 934576499

of wellicht op de site van de catalanse NMT, de COEC: www. coec.net

Groetjes,

Victor van der Giessen

• Tom

Hartelijk dank voor je reactie Viktor, ik heb je meteen een mailtje gestuurd.

Groeten,

Tom