Meisje zoekt..

• Tinne

Hoi allemaal!

Het is dan eindelijk zo ver! Binnen een week vertrek ik voor 9 maanden naar Barcelona om stage te doen.. Ik kijk er echt naar uit al ben ik ook best zenuwachtig! Ik heb nog geen kamer, dus alle tips zijn welkom! Ook tips over uitgaan in Barca, leuke winkeltjes, plekjes..Laat maar komen!

In ieder geval bedankt en wie weet tot snel!

Groetjes,

Tinne

• Gwen

Hey Tinne,

Ik ben iets meer dan een maand geleden hierheen gekomen om stage te lopen ook zonder kamer en zonder idee, haha. Ik had 3 nachtjes in een hotel geboekt en dat was het, maar een hele goede tip, die misschien heel veel mensen je al hebben gegeven is www.loquo.com hier staan elke dag minstens 100 nieuwe kamers op en zo had ik mijn kamertje binnen 2 dagen gevonden!

Winkeltips heb je denk ik niet nodig want je kunt hier echt overal shoppen, t is een paradijs, en maar liefst van 10h-22h!!!!

Als je iets specifieks nodig hebt dan laat maar weten misschien kan ik wel helpen.

Groetjes, Gwen.

• Andress

Heb in Barcelona gewoond zoals velen hier op het prikbord of nog wonen (mazzelpikken ;) Misschien hoor ik nog wat van je.. Heb erg leuke tips,

gr. Andress