Werk gezocht.

• Rob

Dag allemaal,

Ik zit zelf ondertussen al weer zo'n 2 maanden in Barcelona en ook voor mij wordt het nu tijd om naar werk opzoek te gaan. Het afgelopen jaar heb ik veel op dit forum gezeten en van alles gelezen en opgestoken, ook wat werk betreft. Ik ben dus ook al druk bezig met het bezoeken van sites als Loquo.com en Interjobs.

Toch ook nog even op deze manier. Mocht één van jullie callcenter medewerker van een beschikbare vacature of contact gegeven weten dan hoor ik dat heel graag. Ook van eventuele andere baantjes mochten die er zijn.

Een beetje over mezelf. Ik ben 31 jaar en spreek (naast Nederlands natuurlijk) vloeiend Engels en m?n Spaans wordt met de dag beter. Ik heb aardig wat callcenter ervaring (3 jaar ABN Amro contactcenter - klantenservice en verkoop). Daarnaast ook gewekt als reisleider en in de Horeca.

Bedankt, ik hoor graag van jullie.

Groet, Rob.

• Jan

Hallo Rob,

Ik zit inderdaad bij een Callcenter, Sellbytell.

Het blijft een callcenter, maar bij ons zijn er een paar hele leuke projecten.

Er zijn bij deze projecten wat doorgroeimogelijkheden en er staat niet continue een supervisor met een stopwatch in je nek te hijgen.

Op dit moment zijn ze bezig met een nieuw project.

Als je mij je CV stuurt, kan ik zorgen dat je in elk geval uitgenodigd wordt.

groeten

Jan

• Rob

Hoi Jan,

Bedankt voor je reactie. Heb je een emailadres via waar ik contact met je kan opnemen? Dan laat ik van me horen.

Groet, Rob.