Werken in Barcelona

• Jan

Wij zijn op zoek naar Sales consultant(s)

Functieprofiel

De sales consultant is (mede) verantwoordelijk voor de verkoop van de softwareproducten van NTR in de Beneluxmarkt. De Sales consultant opereert in een salesteam en werkt nauw samen met onze telemarketeers. Belangrijk onderdeel van het verkoopproces is de on-line productdemonstratie.

De sales consultant is een verkoper pur sang en heeft affiniteit met technologisch hoogwaardige software producten.

Vraag

MBO/HBO niveau

Commercieel zijn: pro-actief kunnen aanbieden en verkopen

Goede communicatieve- en commerciële vaardigheden

Kan goed samenwerken met collega´s

Kan communiceren op managementniveau

Heeft kennis en/of voldoende affiniteit met internettechnologie

Heeft affiniteit met interactieve communicatie

Commerciële ervaring in een vergelijkbare werkomgeving is een pré

Aanbod

NTR richt zich op de ontwikkeling van ?softwaretools? waarmee gebruikers ?real time? communiceren en samenwerken. Technologisch hoogwaardige oplossingen met de nadruk op veiligheid, gebruiksgemak en betrouwbaarheid. Voornaamste doel van NTR is om gebruikers communicatietools in handen te geven waarmee de interactie op een pro-actieve wijze gestimuleerd en ondersteund kan worden. De producten van NTR worden o.a. gebruikt door helpdesks en callcenters. NTR, opgericht in 2000, beschikt over een multidisciplinair team van meer dan 100 talentvolle professionals en heeft vertegenwoordigingen in vrijwel alle landen van de Europese Gemeenschap, de Verenigde Staten en sinds kort ook Azië.

De producten van NTR worden inmiddels door meer dan 4000 bedrijven gebruikt.

Het betreft hier een fulltime functie met uitstekende perspectieven en prima arbeidsvoorwaarden met als standplaats Nederland of Spanje.

• Anton

Beste Jan,

Ik ben opzoek naar een commerciële baan in Barcelona. Volgens mij is dit zeker iets voor mij.

Ik wil je graag mijn cv mailen maar weet niet waar naar toe..

Kan jij mij vertellen wat de arb.voorwaarden zijn.

Mail mij anders even terug wesp2005@gmail.com

gr

• Naomi

Hallo Jan,

Zijn er binnen NTR op de communicatieafdeling of call center (geen sales) ook functies beschikbaar?

Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Spaans. Meer dan 5 jaar werkervaring (Commerciële dienstverlening).

Groeten,

Naomi