Werken in Barcelona

• NTR Benelux

Wij zijn op zoek naar Telemarketeer(s)

Functieprofiel

De telemarketeer is (mede) verantwoordelijk voor de verkoop van de softwareproducten van NTR in de Beneluxmarkt. De telemarketeer opereert in een salesteam en werkt nauw samen met onze Sales consultant. De telemarketeers maken afspraken met bedrijven en organisaties voor de on-line demonstraties van onze softwareprodukten.

De Telemarketeer beschikt over goede communicatieve vaardigheden en heeft affiniteit met technologisch hoogwaardige software producten.

Vraag

MBO/HBO niveau

Goede communicatieve- en commerciële vaardigheden

Kan goed samenwerken met collega´s

Affiniteit met Internet en interactieve communicatie en is een pré

Ervaring in een vergelijkbare werkomgeving is een pré

Aanbod

NTR richt zich op de ontwikkeling van ?softwaretools? waarmee gebruikers ?real time? communiceren en samenwerken. Technologisch hoogwaardige oplossingen met de nadruk op veiligheid, gebruiksgemak en betrouwbaarheid. Voornaamste doel van NTR is om gebruikers communicatietools in handen te geven waarmee de interactie op een pro-actieve wijze gestimuleerd en ondersteund kan worden. De producten van NTR worden o.a. gebruikt door helpdesks en callcenters. NTR, opgericht in 2000, beschikt over een multidisciplinair team van meer dan 100 talentvolle professionals en heeft vertegenwoordigingen in vrijwel alle landen van de Europese Gemeenschap, de Verenigde Staten en sinds kort ook Azië.

De producten van NTR worden inmiddels door meer dan 4000 bedrijven gebruikt.

Het betreft hier een fulltime functie met uitstekende perspectieven en prima arbeidsvoorwaarden met als standplaats Nederland of Spanje (Barcelona)

• Liesbeth

Belangrijk:

werktijden?

hoe lang training?

training betaald?

salaris?

extra´s?

waar is standplaats precies (buurt/straat)?

• Naomi

Ik heb erg veel interesse, waar kan ik mijn CV naar toe mailen?

Groeten,

Naomi

• Jan

Beste Naomi,

Je kunt je cv sturen naar jeroen.fransen@bryte.biz

Met vriendelijke groet,

Jan BastiaansNaomi schreef:

>

> Ik heb erg veel interesse, waar kan ik mijn CV naar toe mailen?

>

> Groeten,

> Naomi

• Naomi

Hai Jan,

Bedankt! Ga ik meteen doen!

Mvg,

Naomi

• Jan

Prima. we horen graag van je!

Mvrgr,

Jan