verhuizen

• Anton

Ik ga verhuizen naar Barcelona nu heb ik een uitdaging en wil natuurlijk niet zelf het wiel uit vinden.

Wie heeft er een tip om al mijn spullen te verhuizen vanuit haarlem naar barca. Het is huishouding van twee pers.

En natuurlijk hoor ik heel graag nog andere tips waar jullie tegenaan zijn gelopen met verhuizen.

• AAD

Dag Anton,

Ik vehuis weer terug naar Adam en heb spullen die naar ned terugmoeten.

Heb ook nog vrienden in Adam die nog spullen hier naar Barcelona willen krijgen.

Misschien kunnen we iets regelen dat we de vervoerskosten kunnen delen.

Bel me anders ff

+34 646490542

Voor appartmenten zou ik kijken op www.loquo.com

• Loen

Hey Aad,

Even wat anders, had je nog een woning in amsterdam ? Of ga je op een kamer ? Mocht je een woning hebben gevonden in amsterdam, zou ik graag van je willen weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ben nml zelf al ruim een half jaar alles aan het checken om weer terug te keren na bijna 3 jaar barcelona, maar ja zoals iedereen die in amsterdam heeft gewoond, weet ook ik dat dit niet zo gemakkelijk is.

Mocht je wat weten of mensen kennen die juist willen vertrekken uit amsterdam en geinteresseerd zijn in woningruil, ik heb hier nog een knappe zelfstandige woning (Eixample, aribau-muntaner) met nog een huur-contract voor ong 3 jaar. +/- 700 euri's per maand.

Thanks !

Gr Stan