Babyspullen

• Mimi

Hallo lieve mensen..

Ik ben zwanger en heb nesteldrang en daarom op zoek naar noodzakelijke, leuke, interessante en handige spullen voor de baby (kamer).

Mochten er mensen zijn die hun spullen zat zijn of het tegen een leuke prijs willen verkopen, neem dan ajb contact met me op..

Wat ik nog nodig heb is;

Kinderbedje,

Commode

Kledingopbergkast

Badje (met standaard) en ..en nog veel meer

Thanx,

Mimi

661358673

• Saskia

Hoi Mimi,

Ik heb helaas geen spullen in de verkoop. Ben nml zelf ook zwanger en al in de 34e week. Ik herken echter je nesteldrang en wil je graag een tip geven. Kijk op loquo.com bij niños/bebes. Als je regelmatig kijkt kom je wel wat interessante dingen tegen.

Zo heb ik bijvoorbeeld een Ikea badje en cambiador voor 20 euro kunnen vinden. Er worden ook heel vaak bedjes aangeboden, soms ook bij de gewone rubriek muebles / electrodomésticos.

Veel succes! Hoe ver ben je al en zie je het een beetje zitten bevallen in Spanje?

Groetjes,

Saskia

• mimi

He saskia…

Ja inderdaa LOQUO is wel de bekendste maar niet de meest handige vind ik.. Maar bedankt voor tip.

Ik ben 29 weken zwangert en wat betreft de bevalling in BCN ben ik nog niet helemaal zeker.

Maar ja ze zeggen dat er hier betere zorg is dan in NL..

Heb je misschien een emailadres dan mail ik je persoonlijk even…..Lijkt me wel leuk..

tot snel

• Saskia

Hoi Mimi,

Lijkt mij ook leuk om persoonlijk te mailen. (zie boven).

Groetjes,

Saskia

• Andries

Hallo Mimi,

Mocht je nog een commode zoeken. Wij hebben nog een “commode” Het is een dressoir maar gebruiken het zelf als commode voor ons dochtertje. Ook handig om lekker veel kleertjes in de doen.

Als je een foto wilt, mail ons dan maar even.

Groetjes, en succes met alles

• mimi

He Andries,

Bedankt en dat succes kan ik inderdaad wel gebruiken.

Wat betreft de commode heb ik je inderdaad een email gestuurd.

Ciao

Mimi