werk

• HUIB DEGOEDE

ik ga in november2006 in barcelona wonen,ik wil graag werken in de metaal als scheepsbouwer of de reperatie van schepen.Ik heb 20 jaar ervaring in de scheeps bouw.Dus wie heefter info over technische uitzendburo s in barcelona.bvd huib

• Foeke

Zo'n vraag heb ik hier laatst ook gesteld, maar nog geen antwoord gehad. Dus ziet die van mij hier ook nog maar eens neer.

Iemand dan ook een idee hoe het zit met de banen in de technische vakgebieden, zoals scheepsbouw, telecom, elektra etc……????

• Martijn

Blijkbaar niet veel Hollanders die in die sectoren werken…. ik ook niet dus. Maar ik denk dat er heel veel te doen is in dat soort werk. Ik zou zeggen: ga eens Googlen en bezoek Infojobs.net om vacatures te bekijken. (beheersing van Spaans en Catalaans lijkt me in deze sectoren een must.)

• Erik

Veel internationale mensen die op de scheepswerven en op de jachten werken aan het einde van Port Vell, drinken ´s avonds een drankje in de FOC en de ZAHARA, allebei gelegen op de Paseo Juan de Borbon, de brede straat met palmbomen in Barceloneta, uitkijkend over de haven

succes ermee!

• Foeke

Het lijkt mij dat ze altijd wel iets aan goede vakmensen hebben???

In MB92 komen veel buitenlandse schepen voor soms klein onderhoud of wat dan ook. Van de scheepswerf waar ik hier in NL werk komen er regelmatig schepen in Barcelona En gaan daar ook wel eens uit het water en dat wordt gedaan door het personeel van de havens e.d daar. Maar meestal voor werkzaamheden gaan wij daar naartoe. Ja als je de taal beheerst is het alleen maar makkelijker lijkt mij.