Hulp bij vervoer: bestelbusje nodig!!! -) voor 12-10-2006 (na 18.00)

• martijnsaes@hotmail.com

Hallo,

Ik heb wat spullen die morgen vanuit NL zullen aankomen in Sant Celoni (half uurtje vanuit BCN). Het gaat hier om 2 fietsen, een tafeltje en ca. 5 dozen. Niet echt veel dus maar genoeg om een redelijke grote bestelbus nodig te hebben voor vervoer naar Barcelona.

Deze spullen worden namelijk meegezonden met een grotere vracht die richting madrid gaat. Daardoor heb ik een bestelbus nodig voor het laatste stuk richting Bcn.

Heeft iemand een bestelbus die ik kan huren voor een aantal uur? Of dat iemand meegaat (tegen betaling natuurlijk) om deze spullen op te halen.

Ik moet om 19.30 in San Celoni zijn om de spullen op de halen. Als iemand mij hiermee kan helpen……..

Mijn gsm-nummer is: 697426620.

Gegroet,

Martijn Saes

Mail: martijnsaes@hotmail.com

De chauffeur heet Jos Nicolai, GSM 0653.380950, en is dinsdag ca. 7 uur in Sant Celoni.

San Celoni ligt op de weg naar Gerona langs de autobaan. Chauffeur Jos belt jou enkele uren van te voren, maar je moet vanuit Barcelona richting Gerona rijden, dan afslag Sant Celoni, vervolgens door de peage (betaling) en dan nog ca. 1,5 km verderop naar de vrachtauto.

Maar waar precies belt Jos je nog door.

Jos moet wachten op die plaats tot woensdagmorgen om te lossen en blijft daar de hele avond en nacht staan. Je hoeft dus niet perse om 7 uur daar te zijn, maar kan ook wat later.

Allemaal geen probleem.

Het zijn 2 fietsen, een tafeltje en ca. 5 dozen. Niet zo veel.

Dus autobaan richting Gerona iets verder dan Granollers, afslag Sant Celoni, dan door de peage en dan nog ongeveer 1,5 km naar de parkeerplaats of zoiets waar de chauffeur blijft slapen.

Ik hoop dat je een busje kunt krijgen anders wordt het nog een dure grap. Het zal wel lukken.

Laat even wat weten of alles goed gegaan is. pap

• Es

Kijk effe op www.loquo.com daar staan nog al eens Paki's op die zichzelf incluis een bus aanbieden.