Personeel gezocht

• Nakupenda

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en vrolijke barman/vrouw die of overdag of

's avonds in onze kleine maar erg leuke en gezellige bar aan de slag wil!

Overdag hebben we lekkere broodjes, fruitige smoothies en natuurlijk de kopjes koffie met croissant, en 's avonds kan je ook een lekker wijntje komen drinken, een cocktail bestellen of genieten van een heerlijke sangria!!

Ook hebben we iedere zondag studio sport, laten we alle champions league wedstrijden zien, hebben we playstation avonden en af en toe zelfs filmavond!

Kortom, mocht je minimaal 3 maanden in barcelona blijven, spreek je spaans en zoek je een leuke (bij)baan? KOm langs op Marques de Argentera numero 7.. tegenover Estacion Franca in de wijk Borne!

We hopen je snel te zien! Zoniet voor een baan, dan wel om een gezellige avond te hebben!

• JeePee

Hey!!

Ik ben 6 weken geleden naar Bcn gekomen om hier Marketing te gaan studeren aan de UB. De studie begint 18 de september. Ik weet niet hoeveel uur ik kan verwachten bezig te zijn met de studie in totaal.

Aan de Universiteit van Maastricht heb ik een crash course Spaans gehad, dit waren de basics. Gedurende de eerste 6 weken heb ik een talencursus gevolgd bij don Quijote (www.donQuijote.org). Mijn Spaans ligt nu op level begin level B2.

In Nederland heb ik 5 jaar in een bruin cafe gewerkt (café ´t Swaentje in Weert, eig. Peter Autsema, T 0031 495 538839; E autsema1@xs4all.nl). Ik vond het erg jammer dat ik daar moest stoppen, omdat ik de vaste gasten (80%) goed kende en ik plezier had in mijn werk daar.

Ik ben 22 jaar en word in oktober 23. Mijn vriendin zal mij in 13 september komen vergezellen in mijn avontuur in deze prachtige stad.

Aangezien ik nu moet leven op mijn reserves, is een bijbaantje erg welkom. Het moet echter wel een bijbaantje blijven en me niet in de weg staan van mijn studie in Barcelona.

Hoop wat terug te horen van jullie,

Hasta pronto

• Dennis

Hey hallo ik ben momenteel nog in barcelona ik weet dat deze advertentie al oud is.

Maar vroeg me af og jullie nog personeel zochten nu ik zou graag wat langer willen blijven hier.

Zou u mij een mailtje kunnen sturen ook als het niet door zou gaan.

Ik heb trouwens horeca papieren en veel ervaring.

Bedankt en Groetjes Dennis

• Martijn

Nakupenda is sinds sept/okt dicht of er is een andere eigenaar ingetrokken.

Lees de andere advertentie van Bar Amsterdam op dit Prikbord, die zoeken ook mensen….

succes

• Erik

Deze advertentie is niet relevant. Voor meer info voor werken in Barcelona neem dan contact op met Rembrandt café Barcelona. Calle Marina 20 Barcelona