balletje balletje

• moon

Oja wilde ik ook nog even kwijt!

Wij waren daar en weten al zowat ons hele leven dat je nooit aan dat spel mee moet doen! raden onder welk doosje het balletje zit, want er behalve degene die het spel leidt zijn er nog zogenaamde toeristen (groepje van 5a6 mensen) die doen mee, en winnen misschien eens wat en proberen jou te paaien. Ik kan het niet laten om ernaar te kijken en dan te zien dat mensen er steeds weer in trappen. Zo ook van de week, wij komen eraan lopen en zien net een nederlandse dame huilend met vriendin de kring uitlopen en zeggen dat ze 150 euro heeft verloren!!!!

Dus bij deze let op en doe nooit mee aan dit spel

• aapie

goh jo

• moon

is het erg dat ik het vermeld, ik heb eerst zoekfunctie alle data geprobeerd en vond hier niets in terug en aangezien er mensen in blijven trappen?!!!!!!!!!

• Anouk

Heel goed Moon!

Ik heb zelf jaren als reisleidster van BCN gewerkt en altijd waarschuwde ik mijn gasten voor die oplichters. En toch trapten ze er iedere keer weer in! Zelfs mijn moeder en zus zijn na mijn waarschuwingen in de val getrapt. Het is zo verleidelijk en ozo gevaarlijk. Je bent ALTIJD de klos!

• moon

ja je kunt niet winnen!!!

ongelooflijk dat er mensen in blijven tuinen want als je even kijkt weet je precies wie erbij horen…

gr.moon

• Mabel

Let op, want er zijn ook groepen die je laten winnen…. maar toch verlies je flink, want je krijgt vals geld terug!

• Unk

Dit bedrog was al 15 jaar geleden een fenomeen in o.a. amsterdam…… komen jullie uit een ei ofzo ??

• moon

nee maar jij wel blijkbaar, kun je niet lezen??????

Gewoon een waarschuwing omdat mensen erin blijven tuinen!!! en trouwens het bestaat al veel langer als 15 jaar….

• Margje

Wat mij laatst ook weer opviel is dat er mensen die staan te kijken ook nog even snel gerold worden…. Hoef je dus niet eens mee te doen en ben je toch ten minste je geld kwijt!

• moon

ja dat klopt, dus goed opletten!!\gr.moon