van BCN naar NL

• jolanda

Eind deze maand wil ik vanuit Barcelona terug naar Nederland vliegen. Na een verblijf van 2 jaar heb ik behoorlijk wat bagage en kom ik ruim over de toegestane 20 kilo heen. Toch wil ik zoveel mogelijk proberen mee te nemen.

Is er iemand die eind deze maand van BCN naar NL vliegt en die niet zoveel bagage mee neemt? We zouden dan samen de bagage kunnen inchecken. Ik ga dan op zoek naar dezelfde vlucht als die nog beschikbaar is.

Alvast bedankt!!

• Markitos

Ha Jolanda, Ik vlieg tweede weekend van September naar Nederland (eindhoven), mail maar

• Mip

Er wordt altijd afgeraden om andermans bagage mee te nemen!!! Markitos, ik zie je graag weer terug in Barcelona in plaats van in de Bijlmer….Markitos schreef:

• Mabel

Inderdaad Markitos… maar Jolanda, waarom denk je niet na over iets mee geven met een transport? Via het prikbord van de spanje.startpagina kun je gemakkelijk aan verhuizers/transporteurs komen die iets voor je mee kunnen nemen. Er is vast wel iemand gaat.

Succes er mee!

• Markitos

Ufffffffffff, laat maar zitten dan

• Kim

TIP: vlieg business class, dan mag je 30 KG meenemen.

• Unk

Duuuuhhhhhhh, wat een opmerking kim, sjeesss blond ofzo ? Voor het extra geld wat biz class kost, kun je makkelijk 50 kg met ups/dhl/fedex versturen….

• Peter

Hallo Jolanda, ik ga in september met de auto naar Nederland, als het niet te veel is kan ik je wellicht helpen. Hoor 't wel, groeten - Peter

• Jolanda

Bedankt voor je reactie en het vertrouwen ;)

Maar ik heb al een oplossing gevonden