woonruimte aang Barcelona

• laurens

Wij vertrekken per 1 september naar Malaga en hebben onze huur in Viladecans (BCN) opgezegd. Het is echter zo een fijn apartament geweest dat we dit aan andere Nederlanders mogen aanbieden van de eigenaar. Het betreft een duplex atico van 2 x 110m2. Erg ruim met 2 slaapkamers, 1 suite slaapkamer met balkon en prive badkamer, extra grote badkamer, moderne keuken, groot balkon (13 meter lang) , dakterras (helemaal prive), 2 overdekte parkeerplaatsen, opberghok.

De huur is ca ?780 per maand. De woning ligt vlak bij alles: 10 minuten vanaf centrum Barcelona, luchthaven, strand en Parque el Garaf. Alle voorzieningen zoals, scholen, ziekenhuis, zwembad, winkels, bus en trein op loopafstand.

Wij nemen bijna alle spullen mee, maar laten de elektrische aparaten achter.Vrijwel nieuwe (2 jaar gebruikt) wasmachine, vaatwasser, koelkast, TV, DVD, Hollandse schotel en decoder, magnetron. Mocht er interesse voor bestaan dan kunnen ook meubels en bedden worden overgenomen.

Als jullie iemand weten die op zoek is naar een nieuwe woonruimte, kan ik deze van harte aanbevelen.

Groeten

Laurens Trebes

T. 666107108

• Anton

heb je toevallig foto's van de woonruimte en wat is het adres. Zil je de foto's mailen naar wesp2005@gmail.com

• marloes

Zou u mij misschien het adres kunnen e-mailen en eventueel foto's kunnen opsturen?! Ik ga namelijk voor een aantal maanden in Barcelona stage lopen vanaf september en zoek nog een appartement.

Alvast bedankt!

Marloes (marloesgorissen@hotmail.com)

• miranda

hallo,

dat klinkt inderdaad goed, ik zou graag eens komen kijken, laat maar weten

wanneer dat zou kunnen.

gr miranda

• laurens

Hallo Miranda

Zou je liefst morgen of overmorgen kunnen langskomen. Bel me even op 666107108 of mail naar zailautre@hotmail.com , dan maken we een afspraak.

groeten

Laurens

• ilja

Ik kan mij voorstellen dat het appartement al verhuurd is…..Ik ben geinteresseerd en woon samen met mijn vriend Daniel op 1 kamertje en wij willen graag iets groters. Laat maar weten of het nog vrij is!

Groet Ilja

• laurens

Beste Ilja, het appartement was inderdaad verhuur maar doordat de nieuwe huurders een probleempje hadden was het weer afgezegd. Het is dus nog vrij en ik zou de sleutel komende week weer terug geven aan de huisbaas. Bel me even op op 666107108 voor een afspraak om te bezichtigen. Liefs zo spoedig mogelijk.

groeten

Laurens

• Sandra

Beste Laurens en Ilja,

Ben benieuwd of het jullie gelukt is om het app. te huren. Ik ben zelf op zoek naar woonruimte vanaf november/december, maar dan wel voor lange tijd. Ik ben nml van plan te gaan wonen en werken in Barcalona. Ik heb zelf wel een aanbod gekregen voor woningruil met mijn woning in A-dam, maar kan dat huisje alleen niet betalen. Als ik dus iets kan delen met anderen ben ik daar ook voor in. Misschien zoeken jullie een huisgenoot? En anders weten jullie misschien iemand die met mij het aan mij aangeboden huisje wil huren. Zijn 2 kleine slaapkamers, een gez. ruimte met eettafel, keuken en badkamer. Meubels blijven staan! Huur rond de 350 p.p vlakbij metro Alf X ook ongeveer 10 min. van centrum. Laurens heb je anders de gegevens van het verhuurbureau. Misschien kan ik daar ook eens informeren.

Bedankt vast!