Waar kan je in BCN Indonesich eten? Iemand een idee?
Ik ken er ook één en die is óók niet de moeite waard. Misschien hooguit de prijs: 5,70 euro voor het lopend buffet (all-you-can-eat). Met een frisdrankje erbij komt het totaal dan op 7,10 euro. Het zit op 150 meter lopen vanaf de Ramblas wanneer je aan de oostelijke uiteinde in noordelijke richting loopt.
Probeer hier geen aziatisch restaurant te vinden, het is allmaal bagger, de Thai lounge's en Thai cafe's, Buddha cafe's, de indo's etc etc, is allemaal bagger. Smaak is erg aangepast aan de spanjaarden, dus erg flauw en weinig echt spicy/smaakvol eten zoals je dat waarschijnlijk vanuit nl gewend bent.
Hoi,
Er schijnt een indonesische restaurant te zijn in een zijstraatje van Portal Angel aan de zijde van de Zara. Het zijn Indonesiërs die zelf hun producten importeren. Ik zelf heb daar nimmer gegeten (kook liever zelf) maar heb ooit een een documentaire gezien op TV3 en zag hoe zij alles deden en ik moet eerlijk zeggen dat het er niet slecht uit zag.
Bij mij in Sitges heb je een restaurant Bahia en deze eigenaar tevens kok, kan heel lekker indonesisch koken zoals de bami, nasi, saté en de gado gado. Staat ook op de kaart. Hier heb ik wel gegeten en dat is best lekker.
Groetjes,
Rachel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?