leuk hotelletje

• marije

Wie weet er een leuk hotelletje in de binnenstad van Barcelona?Ik ben eigenlijk op zoek naar een klein en betaalbaar ( tussen de ?50 en ?65) hotelletje voor eind September. Wie kan mij helpen?Heel erg bedankt alvast!

mvg,

Marije

• markitos

www.edreams.es

• Debby

Hoi Marije,

Aan de Avenida Marques de Argentera vind je Hostal Orleans, een 2 pk kost 54 euro per nacht (dus niet per persoon), je hebt telefoon, tv, airco en het is superschoon, tel. 93- 319 73 82.

Als je even kijkt op google zie je dat ze ook een website hebben, alleen de oude kamers staan erop maar de nieuwe zijn nog beter.

Als je belt kun je zeggen dat je een vriendin van Deborah bent, dan is er altijd wel een goed plekje voor je, succes!

Oh ja, het hotel ligt op 10 min van strand en de Ramblas in de hippe wijk El Born

• Jacobus

Marije, kijk eens op www.madridman.com onder de knop barcelona etc.

Vele leuke en goede adresjes.

• Anouk

voor 30 euro pp. hotels in BCN en M'drid

http://www.barcelona30.com/

• marije

dank jullie wel voor de goeie tips!Hartstikke leuk.

groeten,

Marije

• Foeke

Ik heb in Hotel Condestable gezeten voor een 2pk betaal je een €60 per nacht.

Adres is Ronda Universidad 1. Is 5 minuten lopen van La Rambla en van Placa de Catalunya.

• Margje

Ik heb ik juni in hotel Call gezeten. Prima kleinschalig hotelletje, midden in de barri gotic, bijna om de hoek van Placa Reial en Placa Jaume 1.

Vercshillende metrolijnen op nog geen 5 minuten lopen, restaurantjes in overvloed en erg rustig 's nachts!

Was erg schoon, en goedkoop: 50 euro per nacht voor 2 personen!

Aanrader!

• nanette

60 euro per nacht. in hotel condestable

de website geeft hele andere info

91 euro per nacht.

hoe heb jij 60 euro per nacht kunnen regelen?

nanetteFoeke schreef:

>

> Ik heb in Hotel Condestable gezeten voor een 2pk betaal je

> een €60 per nacht.

> Adres is Ronda Universidad 1. Is 5 minuten lopen van La

> Rambla en van Placa de Catalunya.

• Dennis en Dahlida

Hoi Debby… wij hebben ook gebruik gemaakt van de naam “Deborah” en vanavond een mailtje gestuurd of ze nog een kamer beschikbaar hebben.

Wij wilde je dit even laten weten voor het geval je hier een vraag over krijg.

Super bedankt voor je tip.

Groetjes van Dennis en Dahlida.