Appartemet gezocht per nu

• Jean-Pierre Lenaerts

Aan iedereen die dit leest,

Mijn naam is Jean-Pierre en ik volg momenteel een talencursus bij Don Quijote in Barcelona, hierna zal ik gaan studeren aan de Universidad de Barcelona. Omdat ik ouderwets ben opgelicht heb ik nu geen appartement.

Ik plan tot ongeveer maart te blijven.

Laat ff wat van je horen als je me kunt helpen

ciao

• Mart

Ik kan je niet helpen maar je kunt ons misschien wel helpen door de naam van de persoon of organisatie te geven die je opgelicht heeft. Dan trappen wij er niet nog een keer in.

• Jean-Pierre Lenaerts

Haar naam was Anna Belen Lozano, ze zei dat ze in Girona woonde, Avinguda Josep Terradelles (Terradellas) i Juan no. 10. Als je met haar mailt is ze erg aardig en geinteresseerd, ze schrijft dat ze vanalles heeft gedaan in het app. handoeken, bedlakens, internet aangeschaft etc. Maar het adres is een supermarkt…

Ik ben bezig om het geld terug te krijgen, maar gek genoeg moet zij daar toestemming voor geven, zelfs met contract en politie aangifte…

Succes met zoeken

Wat ik jullie budget? ik krijg veel mails met app die niet geschikt zijn voor mij, maar die ik mss wel door kan sturen..

Ciao

J.P

• Gaby

Weet niet of het je helpt, maar een vriendin verhuurt haar appartementje vanaf eind augustus tot begin oktober: 390 euro inclusief, middenin het centrum.

Mail maar even als je interesse hebt.

• Mart

Dank je maar momenteel heb ik niets nodig!

• Mart

Wel mooi klote overigens, hopelijk krijg je nog wat terug.

• Therese

loquo.com

Kijk hier ff op. Echt een supersite! Voor alles…

Succes

• Erikje

tsja…