Appartement in het centrum te huur per 1 oktober

• Peter

Hallo, ik zoek iemand die per 1 oktober (mogelijk eerder: 15 september) mijn appartement zou willen huren. Het ligt in de straat Ferlandina op steenworpafstand van het museum MACBA. Het is ca. 50 m2 groot, ligt op een 3e etage, keuken, badkamer, 2 slaapkamers (1 ervan is een soort suite van de) huiskamer met een leuk balkonnetje. Prijs is 500 Euro per maand + kosten. Voor verdere informatie kan je me een mailtje sturen. Groeten, Peter

• Robert Flipsen

Beste Peter,

Ik heb je advertentie gelezen die heeft zeker mijn interesse gewekt. Ik ben nu nog woonachtig in Nederland en ga per 1 oktober werken en wonen in Barcelona. Ik ben dus op zoek naar een appartement voor mezelf zo ongeveer rond die prijsklasse. Graag zou ik van je willen weten voor welke periode je het zou willen verhuren, of je het gemeubileerd oplevert, en wat de voorzieningen zijn binnen het appartement? Misschien heb je ook wat foto's? Ik hoor graag van je. Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Robert Flipsen

• miranda

hallo Peter,

Is het appartement nog steeds beschikbaar ? en de 2e slaapkamer is dat een kleine slaapkamer of zelfde formaat als de slaapkamer die grensd aan de

woonkamer. Voor hoelang zou het verhuren zijn en is het gemeubileerd ? Ik woon

en werk in barcelona en ben geinteresseerd. Mocht het appartement nog vrij zijn laat het me maar even weten op mijn emailadres met telefoonnummer dan bel ik je voor een afspraak om te komen kijken.

groeten,

miranda

• ilja Meijboom

Hai!

Toch nog maar even proberen! Ik woon in Barcelona met mijn vriend. We delen 1 kamer in Gracia en willen graag verhuizen naar een wat ruimere plek!

Maar, is jouw appartement nog vrij?

Vriendelijke groeten Ilja