WOONRUIMTE GEZOCHT PER OKTOBER

• Therese

2 personen, Nederlands en Duitse, zoeken woonruimte om te delen per 1 oktober voor een langere tijd. Op dit moment wonen we in Barcelona, maar de eigenaar wil weer in z'n huis per oktober.

2/3 slaapkamers, (dak)terras, gemeubileerd, etc. “Atic” zou super zijn..;-))

Therese

• DenoX

Ik weet dat er per oktober wat uit mijn huis gaat. Mogelijk zelfs twee personen van de huidige vier bewoners (waaronder ik). Ik zal dit weekend even navragen wat de exacte plannen zijn. Er zal dan 1 en mogelijk zelfs twee double rooms vrijkomen.

Een duitse huisgenoot zou wel fijn zijn voor mij opdat ik mijn duits dan kan überprüfen, daar ik bij een callcenter werk gericht op de duitse markt.

• Therese

Okay, klinkt goed. Ik wacht het antwoord dan af. Ik hoor het volgende week dan van je.

Bedankt voor je reactie en misschien heb je iets meer info over de lokatie en de grootte van het huis/ appartement etc.

• Joost

Therese,

Kijk even naar de advertentie die ik heb gezet kort voor jou!

mvg

Joost

• laurens

Beste Therese

Iets buiten Barcelona (Viladecans) komt ons apartement vrij per 1 september a.s. Het is een atico duplex van 2 x 110m2. 3 slaapkamers waarvan 1 als suite met balkonnetje en badkamer, moderne 2e badkamer en keuken. Uitzicht op zee en Parque de Garaf. Rustig buurt, vlak bij trein en bus. Alle voorzieningen in de buurt. Wij hebben er altijd met plezier gewoond maar verhuizen (voor het werk) naar Malaga. De huur bedraagt 780€ en is inclusief 2 overdekte parkeerplekken, trastero en beveiligde lift. Met de auto en trein liggen zowel Barcelona, het strand en het vliegveld op 10 minuten afstand. Electrische apparatuur is bijna nieuw, tegen overname. gemeubileerd.

Reageer snel want ik zit er nog tot 3e week augustus.

groeten

Laurens

• Therese

Hai Joost,,

Heel erg bedankt, en echt een super aanbod!

Helaas wil ik toch echt in Barcelona(stad) iets zoeken.

En het ook per 1 oktober(half september zou wel kunnen ook).

Groet,

Therese

• Willem

Therese,

Heb je al iets? Onze piso komt per 1 oktober vrij, 3 habs, gemeubileerd, 1000 euro, in Gracia.

Ik hoor het wel,

Willem

• Therese

Hi Willem,

Bedankt voor je reactie. Ik zoek tot nu toe nog wel, maar 1000 euro is teveel. Wij kunne 700 euro max. betalen.

Toch bedankt.

Groeten,

Therese