Hallo,
Wie kan mij de belangrijkste verschillen noemen tussen Madrid en Barcelona.
Mijn vriendin en ik kunnen maar niet kiezen waar we in september naar met vakantie gaan.
Alvast dank,
Hans
Beste Hans,
Antwoord op je vraag: go Barcelona.
Na 4 jaar in Barcelona te hebben gewoond, ben ik 1,5 maand geleden naar Madrid verhuisd.
Zonder de objectiviteit te verliezen durf ik te zeggen dat er in en rond BCN meer te zien is dan in en rond Madrid.
Madrid kent een beter nachtleven, betere tapas barretjes (de Catalanen hebben geen echte tapascultuur) en de Spanjaarden zijn er aardiger dan in BCN. Een groot nadeel van Madrid is dat niet alles te belopen is. Het centrum is wat zakelijker en dat weerspiegelt zich in het straatbeeld.
Verder kan het strand een doorslaggevende factor in je keuze zijn.
Succes & veel plezier
Vincent
Barcelona is diverser ?? strand misschien wel, maar cultuur en uitgaansleven en zeer zeker lekker eten ?? mooi not, jij bent zeker nog nooit in madrid geweest of uberhaupt in een wereld-stad ? ik denk dat jij uit een provincie stad (dorp) komt sam net zoals barcelona….. het is net zoals eindhoven vergelijken met amsterdam qua cultuur, of birmingham vergelijken met london, of housten vergelijken met New York…… tjsa wat je niet kent en niet gewend bent kan je niet over praten…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?