ik wil werk in Barcelona

• Marie-Jose

IK WIL WERK IN BARCELONA, KAN IEMAND MIJ HELPEN?

I WANT 2 WORK IN BARCELONA, CAN SOMEONE HELP ME?

Heeft iemand tips of iets wat mij aan een baan helpt in Barcelona?

groetjes M-J

• Mark

Afhankelijk van je leeftijd, werkervaring, opleiding en talenkennis kan ik misschien iets voor je doen. Heb contact met een bureau wat je wellicht kan helpen.

Als je dat prettiger vindt kan je driect naar mijn hotmail mailen.

groet, Mark

Ben zelf op zoek naar een slaapplaats in Barca vanaf 30 juli voor 2,5 weken. Als jij iets weet houd ik me erg aanbevolen.

• Joan

Hi Mark,

Kun je iets specifieker zijn? Ik ben ook op zoek naar werk in Barcelona, heb een cursus Spaans gevolgd aan de Universiteit van Utrecht, dus spreek een beetje spaans.

• Mabel

Kijk ook ff op mijn website voor mijn bedrijvenlijst (www.mabelatbcn.web-log.nl) waar je redelijk makkelijk aan de slag komt. Niet de allerbeste banen, maar wel een goed begin. Als Sellbytell je aanspreekt dan kan ik je met iemand in contact brengen die dan de bonus die die persoon krijgt, graag met je deelt. En ik deel je bonus voor een ander callcenter, niet Citibank, maar trainingen coordineren. Als je daar meer over wilt weten, mail me ff prive!

Succes,

Mabel

• Kika

Kijk eens op www.interlinq.es!

• Asun

Waar ik werk zoeken ze nog nederlanders. Het is in een callcenter.

Laat ff weten of je nog werk zoekt, dan geef ik je meer info. Mail me prive. Klik op mijn naam.