Apartement gezocht

• Mark

Van 30 juli tot en met 16 augustus zit ik in Barcelona voor een opdracht en ben nog op zoek naar accomodatie. Heb net een eigenbedrijf opgericht en daarom niet het budget om veel geld uit te geven. Ik ben opzoek naar een apartement of eventueel kamer met gedeelde keuken en badkamer. Wie weet iets dat goedkoper is dan de gebuikelijke verhuurprijzen. Max budget rond de 400 euro.

• Markitos.web-log.nl

check www.loquo.com eens…. in Augustus moet het volgens mij niet zo moeilijk zijn om iets te vinden voor 3 weken! suc6

• katerina

Hoi Mark,

In de periode waarin jij hier bent ben ik op vakantie en zal mijn flatje dus leeg staan, je kan er in principe dan wel in, alleen is de huur behoorlijk wat hoger dan jouw budget (700+gas en licht) maar een vriend van me wil er misschien ook in (er zijn 2 kamers in de flat) dus als je wilt mail me maar dan geef ik je wat meer informatie over de flat enzo en misschien kunnen we dan wel wat regelen.

groetjes

• Mark

Katerina,

Ik mail je even in het engels omdat ik net ook een mailtje heb verstuurd naar iemand met daarin mij wensen en dat scheelt me weer

I would like to find out more about the apartment. For me it would be great to have a small apartment with kitchen and bedroom. I am working in the period mentioned and would like to have something where I can sleep, have a shower, have my breakfast and possibly can cook something simple. Location in the center of BCN would be easy.

Therefore I have some questions about the apartment:

Does it meet the requirements mentioned above?

Where it is located?

I am 35, well educated ( technical university) and have just started my own business in Talent Recruitment and Development. You should not worry about me being able to take good care of the apartment. I will be working in the period mentioned so want to keep the place clean.

Voor wat betreft de prijs is 700 voor 2,5 week voor mij te veel. Ik zou het prima vinden om met iemand te delen. Zou wel met die persoon willen bellen om een beeld te krijgen. Wil je me je reactie direct mailen naar markrottinghuis@hotmail.com

groet,

Mark

• Mark

Dank voor je hulp!

• Karin

Van 31 juli tot 13 augustus kun je in ons appartementje voor 350,- euro in Castelldefels met trein en strand op loopafstand. kamer, keuken deel je met nog iemand.

• Mark

Ik heb inmiddels iets dank voor je reactie!