Hostal Lami

• Ellen

Hallo,

wij gaan in september 4 dagen naar Barcelona, naar Hostal Lami, heeft iemand ervaringen met dit Hostel, ik lees er goede verslagen over op zoover.nl, maar dacht ga hier eens vragen of er nog wat mensen zijn die er iets van weten.

Het hostel ligt in de wijk Llobregat, als het geod is, is dit een beetje nette wijk??

Groetjes, Ellen

• Anouk

heel jammer dat je net buiten BCN zit. je hebt tenslotte maar 4 dagen. Er zijn zát evenredige hotels/hostals te vinden downtown Barcelona.

• DenoX

Op het strand vernam ik dit weekend dat de meeste hostels downtown hutjemutje vol zitten. Het is dus goed niet al je hoop op het centrum tezetten en ook daarbuiten te zoeken.

met Llobregat ben ik niet bekend.

DenoX

• Ellen

Nee dat laatste dacht ik ook al…ik ben ergens ook wel blij dat ik niet in het centrum zit, naja gelukkig ben ik niet onbekend in grote steden dus we komen er wel! Ik lees goede recencies op zoover.nl…binnen 20 minuten zou ik in het centrum zitten, wel effe reizen elke keer maar dat geeft niet. Weet iemand of de taxi's er prijzig zijn? aangezien we met de metro/bus moeten reizen en ik niet weet of de bussen 's avonds laat nog rijden…of wanneer ze rijden.

Bedankt!

• Markitos

Eerste week van september is er een heel groot congres in Barcelona (Cardiologia) vandaar dat heel Barna bepakt zit!!!! Hotelprijzen zijn btw onbetaalbaar en de kans om nog iets te vinden in een hotel is nihiel!!!

• Debby

Ik zit vanavond achter mijn computer Hostal Orleans te promoten… Ligt 10 minuten van de Ramblas, in de hippe wijk el Borne, hebben zeker plaats als je names Deborah belt.

2 persoons kamer kost per nacht 54 euro, heb je eigen badakamer, tv, airco en telefoon, kom er zelf al 7 jaar iedere maand als ik daar ben voor zaken, succes!

telefoonummer is 93- 319 73 82