Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden al iets gezet over vacatures bij mij op het werk bij Sellbytel. Ik wil daar nog even iets interessants aan toevoegen:
Als je twee talen spreekt van de volgende talen (Frans, Italiaans, Nederlands, Duits of Portugees) en ik breng jou aan als nieuwe college, krijg ik een dikke bonus! Die kunnen we natuurlijk delen en dan heb ik het over 350 euro per persoon…. Dan moet je wel drie maanden blijven in ieder geval.
Het gaat om helpdesk werk voor meestal business to business. Het werk bevalt mij na drie maanden nog steeds goed. Je verdient 1000 euro per maand, de eerste drie maanden. Daarna verdien je 1150 per maand wat na een aantal maanden weer een beetje oploopt. Je hebt veel vakantiedagen, kan gratis spaanse les volgen.
De locatie: dichtbij Sants.
Aantal uren: 39 uur per week.
Ik werk zelf voor een Renault project en spreek dagelijks met Renault medewerkers van over de hele wereld. Via de telefoon of remote control (neem je het scherm van de user over) probeer je de problemen op te lossen.
Als je verder nog vragen hebt, kun je natuurlijk altijd even mailen. Als je trouwens maar één taal spreekt van het rijtje (dus Nederlands) dan kun je ook altijd reageren. Dan delen we een bonus van 350 euro, 175 p.p!
Maar even serieus, als je nog niet zo goed Spaans spreekt, je werkt zoekt, dan is dit een goede optie.
Groeten,
Astrid