Jullie zijn er meer in ervaren in dan ik hiermee ;)

• Andress

Ik heb een advertentie gezien op Speurders.nl zelfs in het hoogseizoen voor 1 of 2 personen dan zit de vlucht er niet in maar is echt niet duur en dat voor het hoogseizoen, graag jullie mening!!!

(klik op vakantie + onder rubriek spanje en dan tik je het woord Barcelona in dan zie je de advertentie ! ) Alleen de link is niet op te vragen, heb de eigenaar hier al over gemaild…

* WIJ SPREKEN NEDERLANDS!

AANBETALING IN NEDERLAND MOGELIJK!

* Prachtig appartement in Barcelona´s meest gewilde buurt ´El Borne´ (oude stad), op een steenworp van Pass. del Borne, Piscasso Museum, Parc Ciutadella, Barcelona Zoo en haven, etc. maar toch zeer rustig aan een alleen voor voetgangers toegankelijke straat. Appartement is volledig gemeubileerd, heeft een aparte keuken met alle benodigde apparatuur, wasmachine/-droger, airco, 2 tv´s, DVD. Badkamer met bad. Ruime separate slaapkamer met tweepersoonsbed en salon met tweepersoons slaapbank

* Alles (lakens, handdoeken etc.) aanwezig en inclusief.

* 40 euro schoonmaakkosten, 250 euro borg, 30% aanbetaling.

Prijzen hoogseizoen (mei-sept):

* 1/2 personen: ? 80 per nacht / ? 450 per week

* 3/4 personen: ? 100 per nacht / ? 550 per week.

Website: http://www.intraspain.com/adv/- 862_UK.html

Waar zit de adder, Ik heb helaas al me vakantie geboekt maar ok!

• Mabel

Adder? Misschien 4 hoog zonder lift en slaapkamer zonder raam? Verder, tja, kijk op www.loquo.com en je kunt - denk ik - een stuk goedkoper uit zijn! Veel plezier!

• Andress

Dank je wel, jij reageert er serious op! Dank je.. Ja in verhouding (ook hoogseizoen) vind ik het niet echt duur! Ok je hebt niet je vlucht maar ik heb nu al geboekt, bij het strand… gr.