Kamer te huur

• Mabel

Mijn Italiaanse vrouwelijke collega heeft vanaf vandaag een dubbele kamer te huur voor korte periodes (max. 1 maand).

Zij woont in de buurt Gracia, vlakbij M Diagonal op de vierde verdieping. Er is helaas geen lift aanwezig. De redelijk ruime kamer is uitgerust met een dubbel bed en een kast. Het is een knus huis met een gezellige woonkamer, een zonnige galerij en er zijn twee wc´s aanwezig (en een douche natuurlijk).

Ze werkt zelf meer dan full time, is weinig thuis en heeft bovendien haar eigen huiskamer. Ze is op zoek naar personen (1 of 2) die niet thuis de beest uithangen en troep achter hun kont opruimen.

Ze spreekt overigens ook engels. Wil je meer weten over prijzen en/of foto´s zien, dan kun je haar via mij (zie bovenstaand e-mailadres) bereiken.

• Femke

He Mabel, dit lijkt wel jouw nieuwe huis, zoals je het beschrijft! Woon je momenteel samen met een Italiaanse ;-) ?

• Andress

en 1 maand is erg kort, zit je er net in, kan je weer weg ;)

• Mabel

Hahaha, nee, is niet mijn nieuwe huis! Ik ga deze maand de wijk Gracia verlaten…. Bovendien heb ik tot half augustus nog een huisgenoot.

En 1 maand, tja, dat is haar keuze, ze wil zich gewoon nog niet vast leggen. Maar ideaal als je bijvoorbeeld een cursus Spaans gaat doen ofzo. Of als je gewoon goedkoper in BCN wilt verblijven op vakantie.