OPRUIMING

• anissa

Hallo allemaal,

Na 3 jaar Barcelona zit het er weer op. Ik ga per juli weer terug naar Nederland en wie weet kan ik wat mensen blij maken met mijn spullen. Deze wil ik gaan verkopen. Het gaat om de volgende spullen:

- Ikea keukentafel, incl. 4 stoelen (van hout met een donkerblauwe zitting), in zeer goede staat nieuw gekocht: ? 50,-

- Ikea relax-stoelen 2 stuks (wit van kleur), ook in goede staat: ? 20,- (incl 2 kleine tafeltjes witte tafeltjes ? 30,-)

- Magnetron: ? 20,-

- Friteuse (van Philips, aluminium): ? 20,-

- Kleine TV (ik geloof 17 inch, grijskleurig, incl antennekabel, korte en lange): ? 25,-

- DVD-speler (incl scartkabel): ? 15,-

- Sofabed van Ikea (witkleurig): ? 50,- (deze is wel pas af te halen op 2 of 3 juli

- Stofzuiger: ? 15,-

- Zwarte Staanlamp incl. spaarlamp ? 10,-

- Slaapkamerlampje (incl lamp), blauw ? 5,-

Verder heb ik ook nog veel bestek, en een bordenset, glazen, kussens en beddengoed, deze zullen verdeeld worden onder de geïnteresseerden, indien gewenst?!

Indien je geïnteresseerd bent in bovenstaande bel dan. Wees er op tijd bij!!

Mobiele telefoonnummer: 625529636

• Peter

hallo Anissa,

Succes met de opruiming maar mijn vraag is een andere: verhuis je nog spullen naar Nederland of laat je alles achter? Ben namelijk op zoek naar een busje o.i.d. om het e.e.a. naar Nederland te verhuizen, misschien kunnen we iets delen (heb ook nog een ander contact die eventueel ook mee wil doen).

Hoor 't graag van je.

Groeten,

Peter

• anissa

Hoi Peter,

Nee ik laat alles hier achter….. Maar succes met de verhuizing!!!

groetjes

• Peter

Dank voor je berichtje en goede reis terug!

Groeten,

Peter

• anissa

Ben vergeten de volgende apparaten:

- Een grill; € 20,-

- Toaster: € 5,-

- 2 Verwarmingen: € 15,- (per stuk voor de helft)