voetbal

• Ferdinand

Graag zou ik een voetbalteam vinden waar ik aankomend seizoen zou kunnen spelen. Weet er iemand iets of heeft iemand contacten?

Heb inmiddels bijna een jaar niet gespeeld door blessures, maar kan er nu weer vol tegenaan. niveau is gemiddeld.

Bedankt!

• otto

Ferdinand, bel me maar even 666 863 090.

• Baas_B

Stomme boer, jij kunt helemaal niet voetballen kneus !

• otto

Wat is jouw probleem dan? Wil je het even persoonlijk komen uitpraten?

• Ferdinand

Wat? doe eens even normaal!

• otto

Goed. Ferdinand als je met ons mee wilt voetballen zou je me even kunnen bellen zoals ik al eerder zei. We spelen elke maandagavond om half 9, 5 tegen 5.

Voor wat betreft andere reacties (baas b): asjeblieft zeg, kom het gewoon persoonlijk zeggen als je een probleem hebt, eens kijken of je dan ook zo stoer bent misschien.

• Baas

Ik wil het graag persoonlijk even op je bek uitleggen vriend, en die nerd van een ferdinand mag er ook bij zijn…. loosers ! geef je adres maar even lef gozer…. chicken shit !!!

• Baas

Sukkeltje, ik klap jou ook zo tegen de grond, domme boer !

• otto

Mijn nummer staat hierboven, bel maar dan maken we een afspraak. Ben wel benieuwd naar jou met je praatjes.

• otto

Baas, laat je email adres eens achter dan kunnen we het er onder vier ogen over hebben naar welke psycholoog ik jou kan sturen.