korte huizenruil voor wie naar BCN wil komen: BCN - AMS

  • nicole

    Hallo,

    Iemand in voor een korte huizenruil deze winter 2014/2015 Barcelona - Amsterdam? Ik heb zelf een studio appartement in Barceloneta. Ik zoek iets soortgelijks (dus geen kamer) in Amsterdam. Periode en tijdsduur in overleg. Mail me maar als je interesse hebt, dan kunnen we alle details doorlopen!

    Saludos!

  • paula.vanspanjen@ziggo.nl

    Hola Nicole. Wij zijn Bert en Paula, echtpaar van rond de 60 uit Utrecht. We gaan graag naar Barcelona en zoeken een goed ruilcontact. Wij wonen centraal in NL goed t.o.v centrum Utrecht, openbaar vervoer, autowegen etc

    Wij gaan van 4-12 november 2014 naar Barcelona en zijn op zoek naar een iemand/familie die van huis wil ruilen. Wij hebben een comfortabele woning en geschikt voor een familie met kinderen.

    Ons huis is groot, genoeg ruimte om een eventuele overlap in tijd te overbruggen. We hebben vaak gasten uit het buitenland

    Ik hoor graag van je. We hebben een fotoreportage die we kunnen sturen. Groet Paula en Bert

  • paula.vanspanjen@ziggo.nl

    Hallo Nicole, wij gaan van 4-12 nov naar Barcelona, maar hebben ook interesse in de winter in Barcelona door te brengen, af en toe daarheen te gaan.

    We zoeken eigenlijk een fijn ruiladres, We hebben een leuk huis in Utrecht.

    Heb je interesse, dan hoor ik graag van je.

    Vriendelijke groeten, Paula en Bert