Tips voor woonruimte in BCN voor onbepaalde tijd vanaf September 2014

  • Karine

    Goedemiddag,

    Vanaf september 2014 ga ik, freelance fotografe, weer in Barcelona wonen en ben ik op zoek naar een appartement t/m max 650 euros (incl) voor langere tijd. Mijn eerste voorkeur gaat uit naar de wijken Poble Sec, Poble Nou, omgeving van Arc de Triomf/ Marina. Mochten er mensen zijn die iets weten of die tips hebben van betrouwbare huiseigenaren, makelaars, agencias e.d. dan zijn die van harte welkom! P.s. ik spreek, schrijf, lees vloeiend Spaans.

    Hartelijke groet, Karine

  • Monique

    Hoi Karine,

    Ik denk dat de sites FOTOCASA en IDEALISTA wel veel te bieden hebben. Zowel particulier als makelaars. Helaas ken ik op dit moment niemand die een flat verhuurd. Succes!!

  • Tannie

    Hallo Karine , mijn dochter 28 woont al 10 jaar in BCN en is ook op zoek naar nieuwe woonruimte , Poble Sec als favoriet , alleen zij wil het liefst een woning met terras , ruimte en licht.

    Omdat haar wens huis altijd in de hogere prijsklasse te vinden is , heeft zij besloten een huis met iemand anders te delen , of kamers te verhuren.

    Mijn dochter is half Spaans-Nederlands spreekt de talen en weet de weg in barcelona etc etc.

    Op dit moment is zij buiten BCN een CD aan het opnemen met de band waarin zij zingt , vandaar dat ik maar even antwoord.

    groetjes tannie Mallorca

  • Eric M

    Hoi Karine,

    Zou dit wat voor je zijn: http://barcelona.startpagina.nl/prikbord/read.php?280,17245378 ?

    Over de huurprijs is te onderhandelen bij lang verblijf.

    Slds,

    Eric

  • Carlo Santi

    Hoi Tannie, Ik ben voor goede vrienden uit Brabant (wonen een paar deuren verder), wiens 18 j. oude dochter in 2015 voor haar HBO studie voor 5 mnd. een passende/nette kamer in Barcelona zoekt. Het gaat om een rustige en leuke meid, die hopelijk voor een niet al te dure prijs iets vind, waarbij ook enige prive mogelijk is. Ze houdt erg van kinderen en heeft pas 3 maanden in Frankrijk op een camping gewerkt. Naast Frans spreekt ze al wat Spaans. Voor de ouders is het natuurlijk belangrijk dat hun dochter goed terecht komt. Is het mogelijk om contact met je dochter Karine te leggen? Grtjs.