Appartment te huur juli/august (Sant Antonio)

  • Jeroen

    Hallo hallo!

    Mijn appartement in Sant Antoni is beschikbaar van half juli tot half augustus (4/5 weken). Ik ben zelf buiten Barcelona deze periode wat de reden is van verhuur. Het is ongeveer 35/40 m2 groot met 1 slaapkamer, een woonkamer en aparte keuken en douche. Ik woon hier sinds een half jaar en ik ben de eerste bewoner sinds dit appartement is gerenoveerd - alles is nieuw dus! Ik heb een WIFI verbinding en verdere alle faciliteiten als een oven, wasmachine, magnetron etc. Perfecte locatie - metro L1, L2 & L3 op 5 minuten loop afstand. Poble Sec & Raval op 7 minuten loop afstand. 5-10 minuten lopen naar Pl. de Espanya

    Het is ideal voor stelletjes. Mijn voorkeur gaat uit naar verhuur voor de gehele periode dat ik afwezig ben, maar kortere periodes zijn zeker bespreekbaar. De prijs is dan ook afhankelijk van de duur van verblijf.

    Mocht je geintresseerd, vragen hebben of foto´s willen ontvangen, stuur mij dan een email aub.

    Groeten,

    Jeroen

  • Jeroen

    Een kleine verandering : mijn appartement is al te huur vanaf begin juli voor 6 weken in totaal (tot half augustus.).

    Groeten

    Jeroen

  • paula.vanspanjen@ziggo.nl

    Hallo Jeroen, wij zoeken voor af en toe een periode in Barcelona een appartement.

    Wij gaan van 4-12 nov naar Barcelona, is er dan iets mogelijjk?

    We horen graag van je?

    Vriendelijke groeten, Paula en Bert uit Utrecht