Nederlandse producten te koop in Barcelona?

  • Esther

    Heb ze er vorige week nog gekocht!!

  • Juanito

    Wat dan nu, wel of nee ?? :P

  • Harmannus

    Hallo J,

    ik begrijp je mailtje niet…???? Misschien voor iemand anders bedoeld…???

    Groeten! H

    harmannusnoordhuis@hotmail.com

  • Angeliek

    Wij gaan binnenkort naar Noord-Spanje verhuizen. Weet iemand of we daar gewone nederlandse yoghurt kunnen kopen. Niet van die kleine bakjes met “dikke” yoghurt maar gewoon een pak met neutrale yoghurt? (zoals bijv. van de Campina of Zaanse Hoeve ofzo)

    Mijn man vindt alleen maar hollandse yoghurt lekker dus als iemand ons kan helpen…….HEEL GRAAG.

  • harmannus

    Hallo Angeliek,

    Leuk dat je een vraag hebt achtergelaten. Sinds ik hier woon heb ik geen zgn. Nederlandse yoghurt gezien, evenals bijvoorbeeld karnemelk.

    Misschien heeft Appie Hein in LloretdeMar in het assortement. Ik heb daar alleen maar Campina vla ontdekt. (2,59€) Kijk voor hun website op:

    www.appiehein.com Ze hebben winkels in de Costa Brava. t.w. Blanes en Salou. Succes!

    ps. mochten je vrienden en familie onderdak zoeken in Barcelona als ze vakantie vieren heb ik een tip voor je. Mijn email is: harmannusnoordhuis@hotmail.com

    hartelijke groeten! Harmannus

  • Angeliek

    Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga zeker verder zoeken (Appiehein bijvoorbeeld) want als ik die yoghurt niet kan vinden zullen we een koe moeten kopen en zelf de yoghurt moeten gaan maken ;)

    Ik zal je waarschijnlijk nog tzt mailen, als dat mag, over wat andere info.

    Groetjes, en oh als nog iemand yoghurttips heeft houd ik mij aanbevolen.

  • herna

    Appie Hein zit niet in Lloret maar in Blanes en ze hebben behalve vla een hele koeling vol met Campina yougurt.

  • Angeliek

    Oh Herna dat zou geweldig zijn. We gaan er zeker winkelen. Mijn man is helemaal opgevrolijkt, bedankt voor de tip!

    Groetjes.

  • herna

    @Angeliek,graag gedaan,na 36 jaar in Spanje weet ik wel dat je op den duur wel went aan Spaanse yogurt en andere produkten! Alleen die Hema rookworsten! Dat blijft moeilijk!!

  • harmannus

    Hallo, dank je wel voor de bijdrage. Als meer tips hebt hou ik me natuurlijk aanbevolen. Groeten uit BCN! Harmannus harmannusnoordhuis@hotmail.com