Werk beschikbaar van 26 juli-10 juli

  • Annemarie

    In de periode van 26 juli tot en met 10 juli zijn we nog op zoek naar een aantal Nederlandse mannen die willen werken. Het gaat om het opbouwen van het evenement Bread & Butter op het terrein van La Fira in Barcelona.

    Verdiensten zijn ? 8,50 bruto per uur (op zaterdag, zondag en na 22.00 verdien je extra, tot ? 17 bruto per uur).

    Werktijden verschillen per dag, maar over het algemeen is het van 08.00-18.00.

    Je moet minimaal 6 dagen beschikbaar zijn in deze periode.

    Heb je interesse bel dan naar: 934766392.

  • Annemarie

    Bovengeschreven bericht moet zijn: van 26 juni - 10 juli.

    Excuses!

  • Annemarie

    Hola! We hebben intussen voldoende mensen, dus je hoeft niet meer te reageren.

    Annemarie schreef:

    >

    > In de periode van 26 juli tot en met 10 juli zijn we nog op

    > zoek naar een aantal Nederlandse mannen die willen werken.

    > Het gaat om het opbouwen van het evenement Bread & Butter op

    > het terrein van La Fira in Barcelona.

    >

    > Verdiensten zijn € 8,50 bruto per uur (op zaterdag, zondag en

    > na 22.00 verdien je extra, tot € 17 bruto per uur).

    > Werktijden verschillen per dag, maar over het algemeen is het

    > van 08.00-18.00.

    > Je moet minimaal 6 dagen beschikbaar zijn in deze periode.

    >

    > Heb je interesse bel dan naar: 934766392.

  • Linda

    hallo,

    ik en mijn vriendin Romy gaan van 3 juli tot 17 augustus naar Barcelona.We hebben alleen nog geen werk gevonden. Ik las dit op internet, en zie dat juliie op zoek zijn naar mannen, we zijn dan wel geen mannen maar zouden als jullie nog niemand gevonden hebben graag deze baan aannemen. Het is hard werken dat begrijpen we, maar we hebben ook geld nodig dus dan heb je het er wel voor over. We vertrekken dus over 2 weken ongeveer al, en hebbe nog maar weinig geld gespaard voor daar. We zouden dus graag deze baan willen hebben en als u nog een andere tip heeft waar we werk kunnen vinden. Zou ik dat ook graag horen, alvast bedankt.

    Met vriendelijk Groet,

    Linda van de Laak en Romy Mortier.

    (we zijn allebei 19 jaar, werken in de horeca en hebben beide havo-diploma)

    Ow ik lees dus dat jullie ondertussen al voldoende mensen hebben, heb je mischien niet een andere tip voor ons om te werken in Barcelona?