Aangeboden: 1) Hulp bij zaken

  • otto

    Ik weet wel dat dit prikbord niet voor comercieële doeleinden is, maar aangezien er best wel vragen langs komen van mensen / bedrijven die hier iets willen opstarten laat ik toch even het volgende weten.

    Hulp nodig bij uitbreiding naar Spanje? Voor marktonderzoek / haalbaarheidsonderzoek / concurrentie-analyse / opzetten relatie- of logistiek netwerk en meer check http://www.brandenburgconsulting.eu

  • Anouk

    en nu we toch bezig zijn mag ik ook wel een keer….

    ………………………………………………….

    Hoera, een baby geboren?!?

    Bij de geboorte van een kindje is het leuk en attent om zo snel mogelijk met een cadeautje te feliciteren. Het is echter best moeilijk om (in Spanje) een origineel cadeau te vinden. Ook de afstand vormt vaak een belemmering als u de ouders op korte termijn met de geboorte van hun zoontje of dochtertje wilt feliciteren.

    Hola al Mundo lost dit op en zorgt ervoor dat snel en op ieder gewenst adres, thuis of in het ziekenhuis, in Spanje of elders, namens de gever een persoonlijk cadeau of een originele kraammand met cadeautjes wordt bezorgd. Ze zijn stuk voor stuk uniek en origineel.

    www.holaalmundo.com

  • webmaster

    Om één keer in de behoefte van de dames en heren ondernemers te voorzien, zal ik deze berichten niet verwijderen. In tegendeel!

    Ik roep jullie allemaal op om je waren aan te prijzen in dit draadje, om het daarna weer hierbij te laten. :)

    Bert

  • FashionUnited

    Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om het van origine Nederlands bedrijf FashionUnited te promoten, sinds een maand zijn we actief in Spanje als modeplatform en hebben we een moderecruitmentbureau geopend!

    Voor alle informatie over de Spaanse modemarkt, het inschrijven voor de wekelijkse gratis nieuwsbrief of de zoektocht naar een uitdagende baan in de mode verwijs ik jullie graag naar www.fashionunited.es. Voor meer informatie over een internationale topbaan in de modewereld kan je kijken op www.fashionunited.info.

  • Noekie

    Zeiltocht?

    Wil je eens wat anders doen in Barcelona? Maak dan eens een zeiltochtje. Je kunt kiezen voor een halve dag, dag of zelfs een weekend of week.

    Je kunt zo actief of lui zijn als je zelf wilt en op de boot lekker genieten en ontspannen.

    Niet alleen leuk voor mensen die op vakantie zijn in Barcelona maar ook als je hier woont is het een leuke afwisseling en je ziet de stad eens van een hele andere kant.

    Als je meer wilt weten, kun je mij een e-mail sturen en dan zorg ik dat je foto's of andere informatie ontvangt.

    anoek_a@hotmail.com

    Groetjes

  • Peter

    Als we dan toch bezig zijn, doe ik ook gezellig mee!

    Ben je op zoek naar een schoon, ruim en mooi vakantie-appartement, gelegen in de leukste wijk van Barcelona? Neem dan eens een kijkje bij http://www.barcelona-city-apartments.com !

    Wees er wel snel bij, want het appartement heeft alleen nog beschikbare dagen in augustus!

  • sam

    he, ik vind dit eigenlijk wel hele leuke en nuttige info. Bert, zou je dit niet altijd kunnen toelaten?

    Ik ben vaak naar dit soort informatie op zoek, nl. En met mij wel meer mensen, denk ik….

  • john

    mee eens…

  • DenoX

    Als webmaster van een Prikbord van een ander land, heb ik een speciaal kopje “Handel” gemaakt bovenin de pagina, waar iedere Prikker diens zakelijk belang kan aanbieden. Misschien een idee?

  • Anouk

    Ja!