duplex te huur Viladecans (Barcelona)

  • laurens

    Vanaf september komt het appartement vrij waar wij momenteel verblijven. het is een recent gebouwde duplex atico met gigantisch terras van 100m2 (zicht op zee en bergen). woonkamer met balkon van 12mtr, ruime keuken, slaapkamer/suit/balkon, 2 slaapkamers, extra badkamer, trastero opslagschuur. 2 parkeeplaatsen. Kindervriendelijke buurt met park, bus, trein, shopping, vliegveld in de buurt. Centrum Barcelona in 10-15 minuten.Wij hebben het 3 jaar met plezier gehuurd, maar wij worden voor het werk overgeplaatst. De eigenaar wil het aan een andere Nederlandse famillie met kinderen verhuren dmv jaar of meer jaren contract. Het appartement is gemeubileerd en voorzien van (nieuwe) wasmachine, vaatwasser, koel-vriescombinatie, magnetron, TV-dvd- Nederlandse schotel televesie etc. De prijs is zeer aantrekkelijk.

    Serieuze gegadigden kunnen contact opnemen.

  • W.van Dijk

    Klinkt goed!

    Wat is de prijs?

  • laurens

    De prijs ligt nu op 875/mnd, overname electrodomestis en inboedel ( 3 jaar gebruikt en in uitstkende staat) e.d. 3000. per 1 juli wordt de IPC opnieuw vastgesteld, hetgeen ongeveer 3 a 4 % verhoging betekent. Er dient een borg te worden gesteld aan de eigenaar van 3 maanden.

    De prijs is erg laag voor de zone en er wordt geen bankgarantie gevraagd van 6 of 12 maanden! De eigenaar is een betrouwbare verhuurder die legaal e.e.a. verhuurd. Dit is nogal vreemd voor BCNA…

    Hoop dat het interessant is

  • Nancy van Buuren

    Beste Laurens,

    Ik ben op zoek naar een appartement in Barcelona om samen met mijn vriend te huren vanaf begin september, omdat wij beiden een MBA gaan doen. Wij willen in eerste instantie een jaar huren, eventueel langer. Kun je mij wat meer informatie geven over de locatie van het appartement? En de prijs? Of eventueel wat foto's sturen?

    Vriendelijke groeten,

    Nancy van Buuren

    nvanbuuren@hotmail.com

  • Peter

    Zou je mij je telefoonnummer of je emailadres door kunnen mailen Laurens, het klinkt nml. interessant!

  • laurens

    Peter,

    tel. +34.936585495

    Mob. +34.666107108

    mail: zailautre@hotmail.com

    Vanaf morgen ben ik een week op reis en zeer moeilijk telefonisch te bereiken, per mail geen probleem.

    v.gr.

    LaurensPeter schreef:

    >

    > Zou je mij je telefoonnummer of je emailadres door kunnen

    > mailen Laurens, het klinkt nml. interessant!