BEDANKT (alvast ;)

  • Andress

    Weet iemand in NEderland een (grote) muziek/ cdzaak waar ze (dan bedoel ik ook SPaanse) Spaanse cd`s verkopen ? BIj Fame is het (die heb ik al ;) David Civera, + BIsbal en La oreja de van gogh maar niet bijv. van Merche, King Africa) Tamara hebben ze wel toevallig maar weer niet van die leuke kindergroep 3 + 2 (ook bij Nederlandse sites zoals BOL.COM, CD PLus, Muziekcafe, en die andere waar ik ff de naam niet op kan komen hebben al die cd`s niet en ook niet zeggen! Ga dan een SPaanse site met creditcard bestellen want FANCR of hoe die ook precies heet, gaat niet zo gemakkelijk als je in Nederland woont en helemaal (helaas nog niet ) SPaans kan ik nog niet voor de voole 100 % begrijpen,

    Alvast erg bedankt,

    mvgr.

    Andress Rijkhoff

  • Baas B

    Hey friend, je plaatst je berichtje wel op een vreemde pagina vindt je niet ?

    Trouwens ben jij wel lekker in je bol gast, ik begrijp geen zak van wat je bedoelt… heb je teveel gesmoked soms ?

    Leuke kindergroep 3+2 ?? Vage shit gast… advies: Pak die dikke gele rakker en zoek snel naar een nummer van een shrink…

  • 50 pesetas

    Yo Bassie Beetje,

    Smoke, gast, shit. Je bent de rotte tand in het gebit. Nu krijg je t voor je kiezen, Ik wil niet verliezen, maar dat kan ook niet van de grootste sof op het planeetje…Bassie Bassie Beetje. Tijd om afscheid te nemen vriend.

    50 pesetas

  • Baas B

    50 Pesetas je bent niets meer waard,

    beetje flink doen achter je computer, durf je wel..straks wegrijden op je scooter, met je rare toeter.

    50 Pesetas je bent niets meer waard,

    In de stad kun je je ook niet meer vertonen, want je bent uitgekotst door de godenzonen.

    50 Pesetas je bent niets meer waard,

    Moederziel en alleen, zul je het moeten doen met Baas B en je fopspeen.

    50 Pesetas je bent niets meer waard,

    1 ding moet je weten met je neppe aanvalskreten, pas maar op straks wordt je nog door een vlieg bescheten, Baas B is en blijft de Baas.

    ;-)

  • otto

    en dan vragen ze zich af waarom er geen mensen meer op dit forum komen.

  • Andress

    aha ok bedankt in ieder geval dan he..