ik zoek een baan in barcelona

  • christa de weerd

    Hallo,

    In het voorjaar van 2007 (febr.-mrt.) vertrekken wij voor, zoals het nu lijkt, een aantal jaren naar Barcelona. Mijn vriend gaat daar voor zijn werk heen en ik ga mee, dus nu zoek ik daar een baan. In Nederland ben ik lerares basisonderwijs, maar ik heb vele interesses, in de horeca en callcentre heeft niet mijn voorkeur. Ik heb dus een HBO studie afgerond. Spaans beheers ik (nog) niet, engels en nederlands wel! Weet iemand misschien iets? Of heeft iemand goede tips? Alvast heel erg bedankt!

    Vriendelijke groeten

    Christa

  • jeannette

    ik ben ook nog steeds aan het zoeken, maar uiteindelijk zal de aanhouder winnen denk ik maar.

    elke dag kjken naar infojobs.net-infoempleo.com- marktplaats-speurders en goed je spaans onder de knie krijgen heel belangrijk

  • Anton

    ik zit ook in het zelfde bootje. Ik ga samen met me vriendin naar barcelona verhuizen in feb-maart 07. kijk naar www.monster.es en veel googlen als jjij nog tips hebt hoor ik het ook graag. Wat gaat je vriend daar doen?

    gr

  • DenoX

    Ik vertrek woensdag naar Barcelona en ben vanaf 5 juni werkzoekende. Aangezien ik de Spaanse taal nog niet machtig ben, maar wel al zes talen op mijn CV heb staan en daardoor verwacht het spaans redelijk snel onder de knie te gaan krijgen, kan ik nog niet veeleisend zijn. Als milieukundig ingenieur hoop ik natuurlijk wel op een dag een baan in mijn materie te vinden…

    Mocht ik in Barcelona jobmedia vinden, zal ik het je/jullie laten weten.

  • Annemarie

    Hola allemaal,

    Ik werk bij InterlinQ Recruitment in Barcelona, kijk eens op onze site: www.interlinq.es of stuur je CV naar info@interlinq.com.es Dan kan ik kijken of we wat voor je kunnen doen.

    Groet, Annemarie

  • christa de Weerd

    Even nog een vraagje aan Annemarie over mogelijke banen via Interlinq. Ik ben me aan het verdiepen in een carriere switch, ben namelijk een beetje afgeknapt op het onderwijs en zou heel graag het toerisme in willen. Ik zou hier ook graag een studie in willen volgen. Nou dacht ik zelf aan een HBO thuisstudie die ik in Barcelona volg, daarbij een Cursus Spaans en een baantje voor 3 a 4 dagen in het toerisme. Zodat, wanneer ik na ongeveer 3 jaar terug ben Nederland, aan de slag kan bij een touroperator of reisorganisatie. Ik vind het zelf een erg goed plan, maar nou is mijn vraag… Zijn er ook baantjes via Interlinq in de toeristische sector, dat kan zijn in hotels, als hostess, etc.?

    Alvast bedankt voor het reageren…

    Vriendelijke groeten

    Christa de Weerd

  • Annemarie

    He Christa,

    We hebben op dit moment geen vast parttime werk. Wat we beschibkaar hebben zijn of vaste banen, of zo nu en dan tijdelijk werk.

    Via onze site www.interlinq.es kan je kijken wat we beschikbaar hebben. Het makkelijkste is anders als je je CV naar ons toestuurt en dan kijken we gelijk wat we eventueel voor je kunnen doen. Je kunt dit sturen naar info@interlinq.com.es

    Dank je wel alvast!

  • christa de Weerd

    Hoi Annemarie,

    Aankomende zomer kom ik voor een aantal dagen naar Barcelona om te kijken welke mogelijkheden er zijn voor ons in Barcelona. Zal ik dan langs komen met mijn cv? 1, 2 en 3 augustus zijn we in Barcelona, schikt dat? Ik hoor het graag van je…

    Vriendelijke groet

  • Bianca

    Hallo Christa,

    Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje en ga over drie weken met mijn vriend verhuizen naar Barcelona omdat hij er gaat werken. Hij is er momenteel al aan het werk. Ik moet ook nog een baan zien te vinden. Een huis hebben gelukkig al. Mocht ik gedurende mijn zoektocht nog handige tips of hulpmiddelen tegenkomen voor het vinden van een baan zal ik het aan je doorgeven.

    Veel succes!